Inżynier wsparcia sprzedaży
Zakres obowiązków
- Analiza dokumentacji technicznej otrzymanej od klienta oraz dokumentacji przetargowej
- Konsultacja z działami technicznymi ( R&D, IT, produkcja, DRP) co do możliwości wykonania przedmiotu zapytania
- Organizacja spotkań wewnętrznych, jeśli wymaga tego przedmiot wyceny
- Pozyskanie ofert dostawców
- Aktualizacja cen komponentów
- Negocjacje z dostawcami komponentów, konstrukcji, fundamentów, szyb, obudów
- Konsultacja terminu realizacji wewnątrz firmy
- Konsultacja z działem R&D wymogów softwarowych i kosztów
- Opracowanie kalkulacji
- Udział w telekonferencjach z klientami w zakresie technicznym
- Bezpośredni kontakt z klientem w celu wyjaśnienia wątpliwości w opisie przedmiotu wyceny
- Współpraca ze specjalistami ds. sprzedaży
Oczekiwania
- Min. 5 – letnie doświadczenie w kosztorysowaniu produktów w obszarze B2B w branżach: elektroniki, teletechniki, budowlanej, inwestycji publicznych, budowy obiektów, dróg itp.
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży i prowadzenia negocjacji
- Dynamika działania, orientacja na wynik i dążenie do osiągania celów
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań
- Czynne prawo jazdy kat. B
Korzyści
- Pełną wyzwań i możliwości pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
- Bezpieczeństwo finansowe i atrakcyjny system wynagrodzeń, korzystny na tle firm produkcyjnych w regionie
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
- Rozwój zawodowy, profesjonale szkolenia merytoryczne oraz sprzedażowe
- Stabilne zatrudnienie
- Niezbędne narzędzia pracy
- Brak dress code’u
- Dobrą atmosferę pracy w przyjaznym i otwartym zespole
W DYSTEN zawsze masz dostęp do:
- Bezpłatnego parkingu
- Kawy, herbaty, wody gazowanej i niegazowanej
- Bardzo dobrze wyposażonego zaplecza socjalnego
- Ogrodu na terenie firmy oraz strefy relaksu