Inżynier wsparcia sprzedaży

Zakres obowiązków

  • Analiza dokumentacji technicznej otrzymanej od klienta oraz dokumentacji przetargowej
  • Konsultacja z działami technicznymi ( R&D, IT, produkcja, DRP) co do możliwości wykonania przedmiotu zapytania
  • Organizacja spotkań wewnętrznych, jeśli wymaga tego przedmiot wyceny
  • Pozyskanie ofert dostawców
  • Aktualizacja cen komponentów
  • Negocjacje z dostawcami komponentów, konstrukcji, fundamentów, szyb, obudów
  • Konsultacja terminu realizacji wewnątrz firmy
  • Konsultacja z działem R&D wymogów softwarowych i kosztów
  • Opracowanie kalkulacji
  • Udział w telekonferencjach z klientami w zakresie technicznym
  • Bezpośredni kontakt z klientem w celu wyjaśnienia wątpliwości w opisie przedmiotu wyceny
  • Współpraca ze specjalistami ds. sprzedaży

Oczekiwania

  • Min. 5 – letnie doświadczenie w kosztorysowaniu produktów w obszarze B2B w branżach: elektroniki, teletechniki, budowlanej, inwestycji publicznych, budowy obiektów, dróg itp.
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży i prowadzenia negocjacji
  • Dynamika działania, orientacja na wynik i dążenie do osiągania celów
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Korzyści

  • Pełną wyzwań i możliwości pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
  • Bezpieczeństwo finansowe i atrakcyjny system wynagrodzeń, korzystny na tle firm produkcyjnych w regionie
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
  • Rozwój zawodowy, profesjonale szkolenia merytoryczne oraz sprzedażowe
  • Stabilne zatrudnienie
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Brak dress code’u
  • Dobrą atmosferę pracy w przyjaznym i otwartym zespole

W DYSTEN zawsze masz dostęp do:

  • Bezpłatnego parkingu
  • Kawy, herbaty, wody gazowanej i niegazowanej
  • Bardzo dobrze wyposażonego zaplecza socjalnego
  • Ogrodu na terenie firmy oraz strefy relaksu