Certyfikaty
-
Certyfikat IRIS
Firma DYSTEN dołączyła do grona producentów o jakości potwierdzonej międzynarodowym certyfikatem IRIS.
Znak certyfikacji IRIS potwierdza, że produkty DYSTEN spełniają niezwykle rygorystyczne wymagania jakościowe przemysłu kolejowego dla działalności w obszarze Systemów Informacji Pasażerskiej.
IRIS to Międzynarodowy Standard Przemysłu Kolejowego prowadzony przez UNIFE (Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Kolejowego) i powszechnie uznawany przez interesariuszy kolejowych, takich jak producenci systemów i operatorzy kolejowi. Certyfikat ten oparty jest na uznanej międzynarodowo normie ISO/TS 22163:2017, która zawiera specyficzne wymagania aplikacyjne dla firm z branży kolejowej.
Dzięki certyfikacji klienci i partnerzy firmy mogą zobaczyć, jakie standardy jakości i bezpieczeństwa są wdrażane w DYSTEN oraz według jakich kryteriów produkty spółki są opracowywane, projektowane, produkowane i testowane.
Firma DYSTEN dostarcza dla branży kolejowej Systemy Informacji Pasażerskiej w tym:
- wyświetlacze odjazdów i przyjazdów na perony stacje i dworce w różnych rozmiarach i technologiach, dostosowywane do wymagań i standardów danej kolei
- infokioski interaktywne prezentujące zarówno odjazdy i przyjazdy pociągów oraz inne treści operatorów
- systemy nagłaśniające / rozgłoszeniowe instalowane na terenie dworca i stacji
Certyfikacja IRIS to kolejny strategiczny krok w rozwoju firmy DYSTEN, zmierzający do wejścia na rynki zagraniczne. Certyfikat ten wyróżnia się międzynarodowym aspektem. Skutkuje to różnymi korzyściami dla klientów – dzięki ustandaryzowanym wymaganiom zapewniona jest stała jakość produktów w całym łańcuchu dostaw i ponad granicami kraju.
Potwierdzenie otrzymania Certyfikatu przez firmę DYSTEN pod linkiem IRIS Portal (iris-rail.org)
-
Polityka Jakości
Celem firmy jest tworzenie wysokiej jakości rozwiązań informatyczno-elektronicznych wychodzących naprzeciw rosnącym wymaganiom naszych klientów. Jakość wyrażana jest przez działania prowadzące do pełnego zaspokojenia potrzeb i oczekiwań klientów. Jest zobowiązaniem kadry kierowniczej i podstawowym zadaniem każdego pracownika firmy.
Zarząd Firmy deklaruje że produkcja jest prowadzona w warunkach nadzorowanych i bezpiecznych (odpowiednie oświetlenie, ogrzewanie, stosowanie wyposażenia produkcyjnego zgodnego z wymaganiami prawnymi oraz wymaganiami Klienta), oraz iż wszyscy jej pracownicy są świadomi tego, że wykonywane przez nich zadania wpływają na bezpieczeństwo techniczne wyrobu oraz że są za ten wyrób odpowiedzialni.Polityka jakości jest realizowana poprzez:
- oferowanie klientom rozwiązań według indywidualnych projektów, opartych na nowoczesnych technologiach charakteryzujących się trwałością, ergonomią i gwarancją niezawodności,
- terminowe wykonywanie podjętych zadań: projektowych, produkcyjnych, serwisowych, szkoleniowych,
- terminowe realizowanie dostaw i instalacji,
- świadczenie wszechstronnej opieki posprzedażnej dostarczonych rozwiązań i technologii,
- zapobieganie awariom urządzeń w trakcie eksploatacji,
- ciągłe doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością opartego na wymaganiach normy ISO 9001:2015 oraz ISO 22613:2023,
- dbałość o najlepszy wizerunek firmy i jej promowanie.
Gwarancją osiągnięcia wyznaczonych celów jest stała dbałość kierownictwa i pracowników o przestrzeganie przyjętych norm, wymagań prawnych i zasad, zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz odpowiedzialność za jej poziom zgodny z oczekiwaniami klienta.
Zarząd Firmy ustanawia następujące cele dotyczące bezpieczeństwa:
- nie przyjmowanie do wykonania zleceń, w których spełnienie wszystkich wymagań jakościowych stawianych przez Klientów jest wątpliwe lub niemożliwe, chyba że Klient wyraża na to zgodę,
- budowanie świadomości pracowników i dostawców, dotyczącej ich wpływu na bezpieczeństwo techniczne wyrobu,
- w przypadku gdy z różnych przyczyn nastąpi przyjęcie zlecenia, którego wymagań jakościowych nasza Firma nie jest w stanie w stu procentach spełnić, dążenie do maksymalnego zminimalizowania negatywnych skutków tej decyzji,
- zwiększenie niezawodności wyrobów w oparciu o analizy statystyczne prowadzone zgodnie z procedurą RAMS i LCC w Spółce,
- stawianie oraz realizację celów dotyczących bezpieczeństwa produkowanych wyrobów i realizowanych usług oraz ich zgodności z wymaganiami prawnymi,
- doskonalenie poziomu bezpieczeństwa procesów, ochrony środowiska i niezawodności urządzeń.
Deklarujemy, że niniejsza opisana Polityka jest elementem strategii funkcjonowania Spółki oraz, że jej założenia są okresowo sprawdzane i weryfikowane.
Jesteśmy głęboko przekonani, że jej realizacja przyczyni się do zwiększenia zadowolenia naszych obecnych Klientów a także, dzięki naszej odpowiedzialnej postawie, pozwoli pozyskać nowych Klientów. Mamy nadzieję, że zaowocuje to w przyszłości umocnieniem naszej pozycji rynkowej i osiąganych wyników ekonomicznych.Wersja do pobrania – Polityka Jakości