Certyfikaty
-
Certyfikat ISO 9001
DYSTEN stosuje system zarządzania zgodnie z normą ISO 9001 w zakresie projektowania, produkcji oraz serwisu instalacji systemów informacji pasażerskiej (SDIP) oraz audiowizualnych, w zakresie wyświetlaczy LED, info-kiosków, tablic wyników, nagłośnienia, systemów pomiaru czasu, telebimów.
Numer rejestracyjny certyfikatu: 4410024460003
Audyt i certyfikację przeprowadził TÜV NORD CERT GmbH
ISO 9001 jest międzynarodową normą określającą wymagania dla systemu zarządzania jakością. Producent musi na co dzień sprawdzać i stosować wiele norm, metod i systemów.
Model zarządzania jakością opiera się nie tylko na uwagach klientów, ale również na uwagach organów regulacyjnych, działów wewnętrznych, otaczającej społeczności i innych zainteresowanych stron.
Zgodność z ISO 9001 wymaga przeprowadzenia audytu, udokumentowanego w postaci raportu, weryfikującego, czy producent wdrożył i utrzymuje System Zarządzania Jakością spełniający wymagania.
Zamiast określać wymagania dotyczące samego wyrobu lub procesu, norma ISO 9001 ustanawia dobre praktyki zarządzania, które skutkują stałą powtarzalną jakością każdego wyrobu lub usługi, do których jest stosowana.
ISO 9001 oznacza w praktyce m.in.:
- nadzór nad dokumentacją i zapisami,
- zaangażowanie kierownictwa w budowę i utrzymanie systemu zarządzania jakością,
- usystematyzowanie zarządzania zasobami,
- określenie procesów realizacji wyrobów,
- systematyczny pomiar: urządzeń, procesów, zadowolenia klienta.
-
Certyfikat IRIS
DYSTEN należy do grona producentów o jakości potwierdzonej międzynarodowym certyfikatem IRIS.
Znak certyfikacji IRIS potwierdza, że produkty DYSTEN spełniają niezwykle rygorystyczne wymagania jakościowe przemysłu kolejowego dla działalności w obszarze Systemów Informacji Pasażerskiej.
IRIS to Międzynarodowy Standard Przemysłu Kolejowego prowadzony przez UNIFE (Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Kolejowego) i powszechnie uznawany przez interesariuszy kolejowych, takich jak producenci systemów i operatorzy kolejowi. Certyfikat ten oparty jest na uznanej międzynarodowo normie ISO/TS 22163:2017, która zawiera specyficzne wymagania aplikacyjne dla firm z branży kolejowej.
Dzięki certyfikacji klienci i partnerzy firmy mogą zobaczyć, jakie standardy jakości i bezpieczeństwa są wdrażane w DYSTEN oraz według jakich kryteriów produkty spółki są opracowywane, projektowane, produkowane i testowane.
Firma DYSTEN dostarcza dla branży kolejowej Systemy Informacji Pasażerskiej w tym:
- wyświetlacze systemu dynamicznej informacji pasażerskiej na perony stacje i dworce w różnych rozmiarach i technologiach, dostosowywane do wymagań i standardów danej kolei
- wyświetlacze wielofunkcyjne/infokioski interaktywne prezentujące zarówno odjazdy i przyjazdy pociągów oraz inne treści operatorów
- systemy nagłaśniające/rozgłoszeniowe instalowane na terenie dworca i stacji
Certyfikacja IRIS to kolejny strategiczny krok w rozwoju firmy DYSTEN, zmierzający do wejścia na rynki zagraniczne. Certyfikat ten wyróżnia się międzynarodowym aspektem. Skutkuje to różnymi korzyściami dla klientów – dzięki ustandaryzowanym wymaganiom zapewniona jest stała jakość produktów w całym łańcuchu dostaw i ponad granicami kraju.
-
Polityka Jakości
Celem firmy jest tworzenie wysokiej jakości rozwiązań informatyczno-elektronicznych wychodzących naprzeciw rosnącym wymaganiom klientów. Jakość wyrażana jest przez działania prowadzące do pełnego zaspokojenia potrzeb i oczekiwań klientów. Jest zobowiązaniem kadry kierowniczej i podstawowym zadaniem każdego pracownika firmy.
Polityka jakości jest realizowana poprzez:
- oferowanie klientom rozwiązań według indywidualnych projektów, opartych na nowoczesnych technologiach charakteryzujących się trwałością, ergonomią i gwarancją niezawodności
- terminowe wykonywanie podjętych zadań
- świadczenie wszechstronnej opieki posprzedażowej dostarczanych rozwiązań i technologii
- zapobieganie awariom urządzeń w trakcie eksploatacji
- ciągłe doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością opartego na wymaganiach normy ISO 9001:2015 oraz ISO/TS 22613:2017
- dbałości o najlepszy wizerunek firmy i jej promowanie Gwarancją osiągnięcia wyznaczonych celów jest stała dbałość kierownictwa i pracowników o przestrzeganie przyjętych norm, wymagań prawnych i zasad, zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz odpowiedzialność za jej poziom zgodny z oczekiwaniami klienta.Firma DYSTEN stosuje system zarządzania zgodnie z normą ISO 9001 w zakresie projektowania, produkcji oraz serwisu instalacji systemów informacji pasażerskiej (SDIP) oraz audiowizualnych, w zakresie wyświetlaczy LED, info-kiosków, tablic wyników, nagłośnienia, systemów pomiaru czasu, telebimów.
Osiem zasad jakości w przedsiębiorstwie DYSTEN
DYSTEN kieruje się w pracy wieloma zasadami, wśród których dla tej normy kluczowe są:
- zorientowanie na klienta (rozumiemy, że nasza pozycja rynkowa zależy od naszych klientów),
- przywództwo kierownictwa (kierownictwo wypracowuje kierunki rozwoju),
- zaangażowanie ludzi (to najwartościowsze, co mamy),
- praca w oparciu o procesy (jakość poszczególnych procesów pozwala firmie zachować efektywność),
- systemowość w zarządzaniu (właściwa jakość wynika z rozumienia i sterowania wszystkimi oddziałującymi na siebie procesami),
- nieustające doskonalenie,
- rzeczowe, analityczne podejście do każdej decyzji (podejmowanie decyzji wyłącznie po analizie dostępnych informacji),
- wzajemne korzyści w stosunkach z dostawcami (tworzenie wzajemnie korzystnych stosunków z dostawcami materiałów i usług stanowi dla organizacji gwarancję wysokiej jakości).