PN-EN ISO 9001 – najbliżej klienta i jego potrzeb
Produkujemy najwyższej klasy urządzenia w sposób powtarzalny. Aby było to możliwe, używamy również zaawansowanych metod zarządzania jakością – na poziomie kontroli jakości, sterowania jakością, zapewnienia jakości oraz zarządzania przez jakość. Dokładnie tak, jak opisuje to norma ISO 9001:2009.
Jakość się opłaca
Zgodnie z zasadą Waltera Shewharta: wyższa jakość zapewnia niższe koszty, co szczególnie ważne w postępowaniach przetargowych.
Norma PN-EN ISO 9001, której używamy na co dzień, stawia kropkę na końcu naszego motto: Jesteśmy bardzo silnie nastawieni na zrozumienie i spełnienie wymagań klientów.
Dbamy o ciągłą poprawę jakości w oparciu o regularne, obiektywne pomiary i obejmujemy całość procesów w firmie cyklem Deminga (Plan – Do – Check – Act czyli Zaplanuj – Wykonaj – Sprawdź – Popraw).
Co PN-EN ISO 9001:2009 oznacza w praktyce?
- nadzór nad dokumentacją i zapisami,
- zaangażowanie kierownictwa w budowę i utrzymanie systemu zarządzania jakością,
- usystematyzowanie zarządzania zasobami,
- określenie procesów realizacji wyrobów,
- systematyczny pomiar: urządzeń, procesów, zadowolenia klienta.
Osiem zasad jakości w przedsiębiorstwie DYSTEN
Kierujemy się w pracy wieloma zasadami, wśród których dla tej normy kluczowe są:
- zorientowanie na klienta (rozumiemy, że nasza pozycja rynkowa zależy od naszych klientów),
- przywództwo kierownictwa (kierownictwo wypracowuje kierunki rozwoju),
- zaangażowanie ludzi (to najwartościowsze, co mamy),
- praca w oparciu o procesy (jakość poszczególnych procesów pozwala firmie zachować efektywność),
- systemowość w zarządzaniu (właściwa jakość wynika z rozumienia i sterowania wszystkimi oddziałującymi na siebie procesami),
- nieustające doskonalenie,
- rzeczowe, analityczne podejście do każdej decyzji (podejmowanie decyzji wyłącznie po analizie dostępnych informacji),
- wzajemne korzyści w stosunkach z dostawcami (tworzenie wzajemnie korzystnych stosunków z dostawcami materiałów i usług stanowi dla organizacji gwarancję wysokiej jakości).
DYSTEN otrzymał certyfikat systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2009 po procesie certyfikacyjnym organizacji TÜV Nord w zakresie:
- projektowanie, produkcja oraz serwis instalacji systemów audiowizualnych,
- telebimy,
- wyświetlacze LED-SDIP,
- tablice wyników,
- nagłośnienie,
- systemy pomiaru czasu.
Wszystko, co robimy, staramy się wykonać jak najlepiej – zgodnie z naszą wiedzą i możliwościami. Staramy się nie tylko sprostać Państwa wymaganiom, ale je wyprzedzić, proponując rozwiązania przyszłościowe i otwarte na rozwój. Aby się o tym przekonać, wystarczy wziąć do ręki telefon i wybrać numer 32 630 19 31, wysłać do nas zapytanie przez e-mail lub formularz.